Playsuit

Vilken helg..
I fredags var jag bara barnvakt och snackade med Kajsa hela kvällen. "Jag gillar det svenska modet" ;)
I lördags tog jag mig en joggingtur innan Emmie kom och vi gick en runda. Klockan 5 var det dags för 5 timmars barnpassning och 12 ungar! Men vi satte på oss Englandströjor och målade flaggor i ansiktet!
Festen där vi passade barnen var väldigt trevlig, men nästa gång är jag hellre med på den.
Efteråt blev det ett glas vin innan vi somnade sött hos Emmie. Eller sött och sött, tydligen skriker jag "jävla fitta" i sömnen.. :S
Idag har dagen spenderats i London med Emmie och Kajsa. Trevlig dag :)
Nu är jag sååå sleten och ska sova strax!
PUSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej gumman!

Vilket hektiskt liv du har...... nästan så man tycker synd om dig!!!!!

Fotboll, vin,en god vän,London,shopping..hur hemskt kan det vara? Förstår att du är helt slut..

Kram mamsen.

Längtar efter att få krama om dig. PUSS

2010-06-14 @ 17:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0