Promenad 11 maj



Det var igår..



Anledningen till varför jag inte skriver lika mycket längre är för att det är ungefär samma saker som händer dag ut och dag in. Tar hand om barnen och kör dem till skolan, mellan 9-11 tvättar och stryker jag, städar lite och så. Mellan 11-14.45 är jag ledig och då gör jag inte så mycket. Umgås rätt mycket med Emmie mellan den tiden i vanliga fall. Idag hade jag tänkt bjuda hit henne på en stor frukost/brunch men eftersom hennes lilltös är sjuk går inte det så jag får se vad dagen bjuder på! Klockan 3 hämtas Matty och då ska vi baka innan vi hämtar Rosie.

Ha en underbar dag i solen, i England är det iallafall sol idag. Är det de i Sverige med tro?

PUSS


Kommentarer
Postat av: mie

dina dagar låter inte alls roliga johanna.



Anledning1 till varför det blir kul av vi kommer.



Anledning2 Här hemma har det spöregnat hela dagen,

ge mig fredag och sol!

2010-05-12 @ 14:07:38
URL: http://miemiemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0